Sunday, November 2, 2014

Ku Relakan Jiwa . . .

Aku....jatuh cinta
Tapi aku risau.....cinta bukan milik kita
Hati ini sentiasa digoda. 
Apabila tiba masanya kita bersama, izinkan aku menjadi wanita sehebat Ummu Sulaim, mencintaimu seperti Ummu Salamah...
Andai jodoh bukan milik kita, doakan aku terus setia pada Allah SWT. Doakan aku kuat menghadapi dugaan. 
Sukar rasanya berpura-pura apabila hati kita bertautan sebegini rupa
Alangkah beruntungnya sahabat kita terus berkasihan selepas luahan perasaan
Aku cemburu....
Tetapi aku lebih rela begini. InsyaAllah rela...
Doa abah supaya anaknya terus dilindungi oleh Allah SWT
Doa abah supaya aku dikurniakan suami soleh. InsyaAllah... InsyaAllah... InsyaAllah....

_____________________________________________________________________
Rujukan masa hadapan:

No comments:

Post a Comment