Friday, July 12, 2013

Ramadhan ke3 Terawih ke4 , 1434

Masih lagi ==;

Tapi jemaah kali ni memuaskan~!! Agak la . . . better than before , as I told in my previous post~

Walaupun bahu tak bersentuh tapi . . . entah la . Dekat la jugak jarak kitorg :/

Takde ape nak citer sangat . Masih lagi terkejut ngan eksiden sendiri . Taktahu la pakcik tu sakit ape tapi die memang bertongkat . Memule nampak die berbual ngan sorang pakcik ni . 
Pastu kawan die masuk balik dalam surau , die pun start enjin motor , terus masuk gear . Memang laju la .
Kalo die tak belok motor tu , alamatnye memang rempuh jemaah yang sedang menikmati moreh .
Kalo die tak lentang terus , kompem langgar barisan motor para jemaah . 
Pakat berlari jemaah 2 , 3 orang tolong pakcik tu .

Memule nak gak terpa pakcik tu tapi momentum motor tu laju . Satu hal .
Aku ni perempuan . Satu hal .
Kalo jemaah lelaki dah ramai kat situ , dan ade yang amik tau . Takpe la . Doakan je la pakcik tu cepat sembuh .

Tapi sentap gak la .
Sebab terbayangkan kalo kene kat abah .

Agak2 , ade lagi ke manusia prihatin kat dunia ni ?

Pakcik tadi tu pun kebanyakan jemaah pandang buat dono~ makan cam takde ape . At least , get up and give some comfort or extra help la . 
Well , even I keep walking like nothing's happened :/

Tapi dalam hati , sapa yang tau kan ?

No comments:

Post a Comment